2021年5月22日土曜日

スバル君 At the park

 四中横の草地でスバル君に会えました。久しぶりなのでお互い大興奮で挨拶。

When we arrived at the park, we met Subaru after a long time, so they were both very excited.


As they ran about, Subaru's mom and I had to run to accommodate their moves.  (Since there were small children in the same field, we had to hold on to the leash.)
リードを放せないので、ワンコたちが走り回るのに合わせて飼い主たちが振り回されて転びそうになりました。
タイガは公園に着いたばかりなのでまだまだ遊びたそうでしたが、スバル君は散歩後の帰宅途中だったのでヘロヘロでした。
Taiga, having just arrived at the park, wanted to go on playing but Subaru had finished his walk and was on his way home when we met.  It soon started to rain again, so we had to go home anyway.